I Klosterparken opererer vi med to ventelister - en intern og en ekstern. Den interne er reserveret andelshaverne.
Den eksterne er for dem, som ønsker at blive andelshavere. De, der står på den interne liste, tilbydes at købe før dem, der står på den eksterne. Først derefter sættes andelen til salg offentligt.

For at blive skrevet op på ventelisten, skal der indbetales kr. 300 på reg.nr. 8117 konto 1406986 (ny pris fra januar 2024). Derudover skal man oplyse dit fulde navn samt e-mail adresse til vores venteliste-e-mail venteliste@klosterparken.dk.
Der er et gebyr på kr. 300 for at være på ventelisten, som skal indbetales årligt 31. januar (tidl. ultimo august).

Man er først skrevet op når vi har registreret indbetalingen. Ventelisten bliver løbende opdateret.

HUSK! at skrive dit navn på indbetalingen og skifter du e-mail adresse, så husk at oplyse os om dette.

Er der spørgsmål angående ventelisten kontakt venligst ventelisteansvarlig på venteliste@klosterparken.dk.